11 Mayıs 2011 Çarşamba

AMERIKA TATILI 1

8.Mayis pazar gunu dustuk Amerika yollarina,Adana-Istanbul , Istanbul -Los Angeles derken yaklasik 24  saati bulan yorucu bir yolculukdan sonra nihayet Los Angeles hava limanina kazasiz belasiz indik.

Gumruk kapisini gecmemiz dil bilmedigimiz icin biraz zor olsada vucut diliyle ve tarzanca bir lisanla
onuda hallettik.

Kapida bizi karsilayan yigenlerim Onur ve Canos'la sarilip,opusup koklastikdan sonra,Los Angeles'a 2 saat uzaklikda bulunan Bakersfield'a dogru yola koyulduk.Yolculuk boyunca cok sasirdim, zira, bitki ortusundenmi yoksa ikliminden dolayimi anlayamadim ama Cukurova ve California inanilmaz derecede benzesiyorlar.Sanki Adana - Mersin arasi otobanda yolculuk ediyorum.

Yalniz Adana'da %90'ni bulan nem orani, burada cok dusuk,devamli poyraz ruzgari esiyor
dudaklarimiz kuru havada cok kotu catladi. Ama kuru hava da insani inanilmaz enerjik yapiyor.
Beni taniyan hic kimsenen inanmayacagini biliyorum ama burada hergun saat 6.00'da uyaniyorum.
Dusumu alip'makyajimi yaptikdan sonra gune zip zinde basliyorum.

Yol yorgunlugunu atip kendimize geldikden sonra alis-veris merkezlerini tavaf etmeye basladik.
Isin acikcasi burdaki marketler beni fazlaca kesmedi,bunun uzerine ,Canos Outlet diye bir yere goturmeye karar verdi.Bakersfield'dan 1,5 saat mesafede bir alis-veris merkezi.

Vardigimizda kendimi cennete dusmus gibi hissettim.Ne kadar sevdigim markanin magzasi varsa
yan yana dizilmisler,' kollarini da bana uzatmis hosgeldin hosgeldin diyorlar.Ben de hosbulduk hosbulduk
diyerek ipini koparmis danalar gibi daldim iclerine.Saat 11.00'de baslayan alis-verisimiz saat 17.00'de
evimize donmemiz icap ettigi icin mecburen bitti.

Bu gunluk bu kadar.Ilerdeki gunlerde gorusmek uzere.Byyyyyyy.....

 

2 yorum:

  1. :)) Jill hanım ne kadar güzel benzetmeler yapmışsınız, o kocaman avm'leri görünce insanın çıldırası geliyor değil miii :)) Canoşu, tatlı anne adayımızı öper, güzel bir tatil geçirmenizi dilerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ipini koparmış danalar ha ahah

    YanıtlaSil