5 Haziran 2011 Pazar

SEQUOIA NATIONAL PARK FOTOLARI

Doğal Parkın giriş tabelası

Ben ne kadar hayvanseversem, Ünoş'da o kadar ağaçseverdir,ağaçlara gidiyoruz ya
keyfine diyecek yok.
Fotoğrafcı olacam da,karşıma ne çıkarsa çekiyorum,
ama laf aramızda yeteneğim olduğunu hiç zannetmiyorum.

Yolumuzun üstüne çıkan geyiklerin fotolarını,onları ürkütmemek için
arabadan inmeden çekmek zorunda kaldık

İlk gördüğümde General Sherman'ı bu ağaç sandım ama değilmiş


General Sherman yolu üzerinde emin adımlarla ağır ağır ilerliyoruz.

Veeee karşınızda.... General Sherman,Dünyanın en büyük ağacı,
o kadar büyük ki, tek kareye sığamıyor.



Şimdi sıra Moro Rock'a tırmanmaya geldi




Bir tokmakla kafama vurulmuş gibi çıkmışım,ama kare çok güzel yayınlamadan geçemedim.



Tırman,tırman bitmiyor....

Biz zafer işareti yaparak zirveyi kutlarken,yanımızdaki çift kutlamak için daha güzel bir yol bulmuşlar.


Yarı yolda zirveye çıkmasını, yorulmasın diye engellediğimiz Ünoş eve varana kadar,
"buraya kadar gelinir de zirveye çıkılmazmı,niye beni yarı yolda bıraktınız"diye başımızın etini yedi.

Dönüş yolunda farklı bir yol seçerek, yolu yaklaşık 2 saat uzatan muhteşem kılavuzumuz,
eve vardığımızda yorgunlukdan bitmişti.Neyse ki yol çok güzeldi de kaybolduğumuza deydi.

1 yorum:

  1. AAA, ben de ağaçlara çok düşkünüm.. bayıldım o ağaçlara ve ilk defa haberdar oldum dünyanın en büyük ağacından bu sayede..:)

    YanıtlaSil