11 Haziran 2011 Cumartesi

SAN FRANCİSKO FOTOLARI

San Francisco'da ilk durağımız Lombard caddesi...



Sonra iskele meydanı....



Koruma altına alınmış Denizaslanları.....

Gel keyfim gel,ekmek elden su gölden;mutlu mesut yaşıyorlar.

Ünlü Alcatraz'ı izliyorum,en sevdiğim Amerikalı oyuncu Nicolas Cage, The Rock filmini
burada çekmişti.


İskelede kurulan meyva pazarı...

Batan geminin malları bunlarrrrrrr.


Günün bombasını,gösteri yapan kızları göstererek:"Bunlar 19.Mayıs gösterisi içinmi burdalar"
diye soran Ünoş patlattı...


Sonra da yanlarına gidip,hatıra fotoğrafı çektirmek için poz verdi.








Golde Gate Bridge






Painted Ladies (Boyalı Hanımlar)

İsimlerini hakediyorlar değilmi?

Bu köpeğin adı: Eddie,Hera ve Leo'nun özlemini,gördüğüm her köpeği
severek gidermeye çalışıyorum.

Hayvanı severken nasıl mıncıkladıysam,beni ısırmaya kalktı.Allahtan kimse görmedi..

Fotoğrafları yayınlarken farkettim ki;Hiç tramvay fotosu çekmemişiz,
sağlık olsun ,bir sonraki sefere inşallah.

1 yorum:

  1. San Fransisco'ya yıllar önce ben de gitmiştim Sayenizde oraları anımsadım. Yanılmıyorsam tramvayın adı Cable Car'dı değil mi ? San Fransisco çok güzel ve ilginç bir şehir ama ben temmuz ayında dahi üşümüştüm :)

    YanıtlaSil