20 Aralık 2013 Cuma

KIRKINDAN SONRA

Her yıl tiyatrolar perdelerini açmadan hemen önce;"bu yıl,haftada bir günü tiyatro günü ilan edip bütün oyunları görecem"diye kendi kendime söz verirdim hep.Ama hernedense bu sözü bir türlü gerçekleştiremedim şimdiye kadar.

Uzun lafın kısası,tiyatro çok istememe rağmen  hayatımın rutini olamadı birtürlü.

Birkaç gün önce,AFAD 136. dönem olarak aramızda sözleştik ve dün "KIRKINDAN SONRA"adlı komedi bir oyuna gittik.Ben Ünoşumla katıldım,uzun süredir Ünoşun bu kadar içten kahkaha attığını duymamıştım.

AFAD'ın ruhu yolu açtı.Bundan sonra hedef haftada bir tiyatro......


Fuayeye çıktığımızda çektirdiğimiz hatıra fotoğrafları.....

soldan-sağa; Jale-Sıla-Sinem-Seçil-Muazzez-Mehmet-Saniye-Şehri ve Yeliz

2 yorum:

  1. Jıl, tiyatro iyi hoş da ben asıl sana ve elbisene bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İpekciğim,siz geldiğinizde inşallah hep beraber
      gideriz.

      Sil